Hoe meld ik me aan op MyAccount?
Misschien heb je het al vernomen, onlangs lanceerden wij ons online klantenplatform: MyAccount. Hierop kan je al je persoonlijke informatie raadplegen. Je volgende leverdatum weten? Even checken of je nog een openstaande rekening hebt? Laat ons even uitleggen hoe je een account maakt.
Allereerst surf je naar onze website (www.sipwell.com). Je zal daar een sleuteltje zien met ‘login’. Daar klik je op. Is het de eerste keer dat je je aanmeldt? Dan klik je op ‘login met uw sipwell contract’. Vul je voornaam, achternaam of bedrijfsnaam, e-mailadres en laatste factuurnummer. Let wel, je moet het e-mailadres gebruiken dat ook voor de facturatie gebruikt wordt. Anders zal je een foutmelding krijgen. Liever een meer visuele handleiding? Check hier onze instructievideo!
Geen idee wat je laatste factuurnummer is? En heb je je factuur onmiddellijk uit je postvak-in verwijderd nadat je die betaald hebt? Dat is geen enkel probleem. Er zijn enkele dingen die je kan doen. Natuurlijk kan je wachten op je volgende factuur en dat nummer gebruiken. Sta je te popelen om MyAccount te ontdekken? Dan kan je ons eenvoudigweg opbellen (052 890 890), een mailtje sturen (contact@sipwell.com) of een chatbericht via de website sturen.
Heb je nog andere vragen? Dan kan je ons steeds bereiken op bovenstaande communicatiemiddelen.