Ontdek SipWell
- Ontdek SipWell
- | Geschiedenis
- | Het SipWell water
- | Het bottelingsproces
- | Onze service
- | Technologie
- | Ecologie
- | Waterfeiten
SipWell
SipWell, een trots onderdeel van de Culligan-familie, biedt onmiddellijke toegang tot zuiver, veilig en lekker water door onze ongeëvenaarde expertise op het gebied van duurzaamheid, wetenschap en klantenservice. Als wereldwijd leider met meer dan 35 vertrouwde merken in meer dan 90 landen, bedient de Culligan-portefeuille miljoenen mensen dagelijks met toonaangevende drinkwater-, water- en onthardingsoplossingen. Van huizen tot kantoren innoveren we voortdurend duurzame oplossingen om te voldoen aan de veranderende behoeften van de toekomst.
Waterkoelers van SipWell
Wanneer je aan een waterkoeler denkt, is SipWell dan het eerste merk dat in jou opkomt? Dat klinkt helemaal niet zo gek! Je zal vaker waterkoelers van SipWell tegenkomen dan je denkt. Wij hebben namelijk meer dan 50.000 waterfonteinen in de Belgische markt staan. Van grote bedrijven tot kleine gezinnen, kortom: 1/10 Belgen drinkt dagelijks SipWell-water. En da’s niet niks! Wij maken er onze visie van om zelf kristalhelder water aan te bieden van eigen Belgische bronnen aan zowel particulieren als bedrijven. Wanneer we zeggen dat SipWell een bedrijf van eigen bodem is, bedoelen we dat ook letterlijk. Onze bottelingsinstallatie staat namelijk pal boven onze bronnen in Londerzeel, waardoor we smaakvol drinkwater van de beste kwaliteit kunnen garanderen. Dankzij onze goed gepositioneerde depots (Londerzeel, Diepenbeek, Izegem en Fleurus) kunnen we makkelijk heel België van ons heerlijk SipWell water voorzien!
Ecologische waterkoelers
Water is een geschenk van de natuur en de bescherming van het milieu staat centraal in onze missie. We zijn er trots op dat we onze klanten op een milieuvriendelijke manier van water voorzien. SipWell gaat heel doelbewust omgaan met het verbruik. We gebruiken 100% hernieuwbare elektriciteit, plannen alle routes zo CO2-neutraal als mogelijk, recycleren onze flessen, koelers en doppen en promoten actief het behoud van onze waterbronnen.
Digitale service
Tevreden klanten zijn onze grootste prioriteit. 'De klant voor het leven' mentaliteit is verankerd in onze organisatie. Door zorgvuldige monitoring, optimaliseren en verbeteren we elke dag continu om de verwachtingen te overtreffen. We zoeken proactief naar eerlijke feedback via industriestandaarden en erkende platforms, waaronder NPS-enquêtes, Google- en Trustpilot-reviews. Doorheen de jaren, hebben we heel wat investeringen gemaakt om onze klanten een betere kwaliteit en service te kunnen bieden. Dat 98% van onze leveringen op tijd zijn, is bijvoorbeeld al geen toeval. Een investering in Roadnet, was één van die noodzakelijke optimalisaties. Maar dat is nog niet alles! Zo kochten we bijvoorbeeld ook een gloednieuw telefoniesysteem aan om klanten bij het inbellen meteen via de juiste dienst verder te helpen. Tot slot werd onze website recent in een nieuw jasje gestoken met als extra feature een volledig geautomatiseerd klantenplatform.